Alt tyder på tilskuerrekord lørdag

03.05.2024 10:40

I morgen kl. 14.00 venter der et brag i Gjensidige Kvalifikationsrækken, når OB Q tager imod B.93. Og det er et opgør, som mange striber vil være en del af, da alt tyder på, at vi lørdag kommer til at slå tilskuerrekord for OB Q.

Det stribede fællesskab vokser sig hver dag større og større. Og en af de nyere medlemmer i den stribede familie er OB Q, der siden sommer har taget 1. division og de stribede hjerter med storm.

Alt tyder derfor på tilskuerrekord for OB Q til lørdagens Supermatch, hvor vores største partnere - hummel, Unisport, Albani, 3F, Oddset, Danish Crown og JFM - i fællesskab har bidraget til at skabe en helt særlig ramme for topkampen i Gjensidige Kvalifikationsrækken.

For at få interessen for fynsk kvindefodbold til at spire hos de mange fodboldinteresserede striber har vores største partnere nemlig valgt at smide lidt ekstra gødning på jorden, så kampen afvikles i rammer, der ikke hidtil er set i dansk kvindefodbold på dette niveau.

Albani Fanzone åbner derfor allerede kl. 12.00 med topunderholdning som livemusik på Live Culture scenen, fodbolddart og lykkehjul med fede præmier, inden kampen mellem OB Q og B.93 sparkes i gang kl.14.00.

Hvis du har et stribet sæsonkort, giver det også adgang til OB Q’s kampe på Nature Energy Park, og ellers koster kampbilletten kun kr. 50,-

Du sikrer dig billet til kampen her.